Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pelletsfeer.nl. Wij zullen altijd ons best doen om er samen uit te komen!
Toch niet helemaal tevreden zie dan hieronder de klachtenprocedure:
  1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst en de constatering van gebreken moeten binnen bekwame tijd volledig en duidelijk omschreven per mail (info@pelletsfeer.nl) worden ingediend bij Pallet sfeer.
  2. Pallet sfeer streeft ernaar om ingediende klachten binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Pallet sfeerbinnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Een klacht over een product of de service van Pallet sfeer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie www.thuiswinkel.org

Geen verzendkosten

Alle Purepower terras verwarmers worden gratis en snel thuisbezorgd

Klantenservice

Neem op elk gewenst moment contact met ons op voor hulp

Snel vervuld

Bestellingen worden binnen 24 uur verzonden